Strona główna - najnowsze | Archiwalne | Dodaj wiadomość | Działy
wyszukiwarka:

Plan Bemowa i okolic

Rozkłady jazdy.
Tramwaje i Autobusy
ANKIETA IRB.
Na Bemowa.pl zaglądasz:
coraz rzadziej
z ciekawości
przypadkowo
kontrolnie
na wszelki wypadek
w ostateczności
bo lubisz
ale nie polecasz
i żałujesz
I zapominasz

[wyniki | ankiety]
Spis działów.
Aktualia
Bemowo
Warszawa
Polska
Europa
Świat
Kontakt z IRB
Warto przeczytać
Rugi warszawskie
Atak na emerytury
Wrak Rzeczpospolitej
Lech Kaczyński
Wywiad z byłym burmistrzem Bemowa Wł. Całką
Warszawa zdobna Wisłą.
KONKURS IRB 2009
ieb
Konkurs IRB 2008
Regulamin
II tura - finał
Cywilizacja..."
Cztery"
Gębon III ..."
Lubeka"
Sekunda"
Wielki Piątek"
Wirtualne dusze"
Koleje na niewłaściwym torze.
Magistrala północ-południe, kluczowa w systemie transportowym państwa pękła. Co dzieje się na mniej newralgicznych trasach pokaże przyszłość. Jeśli ktoś twierdzi, że zawiódł człowiek (dyżurny ruchu) jest naiwnym lub zainteresowanym w ukręceniu łba kolejnej logistyczno-technicznej analizie przyczyn tragedii.

Gdyby to była bocznica kolejowa, na której ręcznie przekłada się wajchę możnaby uwierzyć w jednoosobową odpowiedzialność wajchowego.
Na trasie Warszawa Kraków działa system, w którym współdziałają ludzie i automatyka. Żadna jednostronne widzimisię nie decyduje o podjęciu akcji zmiany ruchu dwutorowego na jednotorowy.
Taki przypadek poprzedzają równoległe analizy sytuacji rozkładowej ruchu pociągów. Ostatecznie kilka jednoznacznych potwierdzeń możliwości dopuszczenia do ruchu ,,pod prąd" w ściśle okreslonym momencie aktywizuje fizyczną wykonalność takiego zamiaru. Jeśli któryś z elementów procedury nie daje zgody na bezpieczne zrealizowanie awaryjnego przejazdu włącza się alarm. Ominięcie go przez człowieka (zlekceważenie) jest niemal niemożliwe. Jeśli takowe by było, rozwiazanie nie powinno zostać przyjęte do zastosowania.
Wyjaśnienie dlaczego kolejarz z nastawni mógł dokonać wpuszczenia na tor spotkaniowy dwa składy pasażerskie wskaże słaby punkt systemu i odpowiedzialnych za przyjęcie go do eksploatacji.Jeszcze raz potwierdza się spadek kompetencji technicznych wśród zarządzających PKP ministrów.
Republikanin | 05.03.2012 komentarz[0] |
Adres IRB

Reklamuj się u nas
Rada Bemowa
Cackowski M. ............ PiS
Chmiel Zb.
Klażyński W.
Niedziałek A.
Siwik K.
Świderska T.
Wierzchowski M.
Oborski J.............. ex PO
Rafalski P.
Ryszkowski M.
Sylwestrzak M.
Barciński K. ................. dB
Dąbrowski J.
Gala P.
Lorentowicz Ł.
Pietrzak M.
Schubert-Figarska W.
Zawistowski A.
Zięba A.
Czerska P. ....................PO
Przychodzień-Schmidt E.
Wośko-Matryba J.
Głowacka H. .......... ex SLD
Podpłoński R........ niezal.
Szczołek B.
Aktualnie IRB czyta -
1
Kalendarz
Listopad
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
Administrator
Zarząd
© 2004-2017 IRB. made in Poland.